مهـــــــ ــــــ ــــر تــــ  ـــــــو
مهـــــــ ــــــ ــــر تــــ  ـــــــو

مهـــــــ ــــــ ــــر تــــ ـــــــو

Mehreto

دانلود پژوهش کار آفرینی طرح احداث گلخانه فلزی پیچ و مهره ای تولید صیفی جات

پژوهش کار آفرینی طرح احداث گلخانه فلزی پیچ و مهره ای تولید صیفی جات

طرح حاضر عبارت است از احداث 4000 متر مربع گلخانه فلزی خاکی از نوع پیچ و مهره ای با لوله گالوانیزه و پایه بتنی با مشخصات گلخانه های طرح FAO و استانداردهای لازم و به صورت چند فلزی که به صورت دو کشت با احتساب 45 روز ضدعفونی خاک انجام خواهد شد که پس از احداث گلخانه و سایر موارد مورد نیاز کشت خیار و با تراکم 52بوته در مترمربع انجام خواهد شد که با احتسا

دانلود پژوهش کار آفرینی طرح احداث گلخانه فلزی پیچ و مهره ای تولید صیفی جات

ماشین آلات مورد نیاز احداث گلخانه فلزی پیچ و مهره ای تولید صیفی جات
جدول هزینه های جاری طرح  احداث گلخانه فلزی پیچ و مهره ای تولید صیفی جات
در آمد طرح  احداث گلخانه فلزی پیچ و مهره ای تولید صیفی جات
جدول سرمایه گذاری طرح احداث گلخانه فلزی پیچ و مهره ای تولید صیفی جات
دسته بندی صنعتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

سوابق محل اجرای طرح : محل اجرای طرح در سنوات قبل به صورت یک قطعه زمین زراعی استفاده حق آب چاه عمومی به میزان 6 ساعت در گردش 12 به کشت و کار جهت محصولات اختصاص داشته است و لذا خاک محل اجرای طرح از نظر بافت مناسب کشت و کار می باشد. آزمایشات خاک و آب انجام شده است و پروانه تأسیس گلخانه نیز اخذ گردیده است.

4- تشریح طرح : طرح حاضر عبارت است از احداث 4000 متر مربع گلخانه فلزی خاکی از نوع پیچ و مهره ای با لوله گالوانیزه و پایه بتنی با مشخصات گلخانه های طرح FAO و استانداردهای لازم و به صورت چند فلزی که به صورت دو کشت با احتساب 45 روز ضدعفونی خاک انجام خواهد شد که پس از احداث گلخانه و سایر موارد مورد نیاز کشت خیار و با تراکم 5/2بوته در مترمربع انجام خواهد شد که با احتساب راهروها فضای رفت و آمد گلخانه 3800 مترمربع کشت خواهیم داشت که طی 2 کشت حدود34 کیلوگرم خیار درختی مرطوب و جمعاً حدود 129200 lg خیار بدست خواهم آمد.

ساختمان و تأسیسات مورد نیاز

شرح

متراژ تعداد

مشخصات فنی

ارزش واحد ریال

ارزش کل هزار ریال

 

 

 

گلخانه

 

 

 

 

4000

با لوله گالوانیزه 6 ، 5 ، 4 ، 3 ، 5/2 ، 2 گالوانیزه گرم با اتصالات پیچ و مهره ای گالوانیزه ، ورق m8/0 فوندانسیون بتنی حدود 150 کیلوگرم با پنجره های جانبی گیربکسی با فن 5/2 اسب ، بخاری مشعل دار و سیستم آبیاری قطره ای ، پلاستیک UV دار 5% با ضمنانت 3 ساله ، سیم کشی با سیم گالوانیزه نمره 2 و درب آلومینیومی

 

 

000/240

 

 

000/960

استخر ذخیره آب

 

3 M  100

بتنی با ایزولاسیون و با احتساب حمل خاک ناشی از گود برداری

 

000/200

 

000/20

حصارکشی

M 450

پایه نشبی آهنی با فاصله 3 متر ، تور قفسی ، ارتفاع 8/1 متر با سه ردیف سیم خاردار

000/20

000/90

ساختمان کارگری

2 M 15

آجر ، سیمان ، کف ، درب پنجره آهنی داخل سفیدکاری ، نماسیمان سفید، با سرویس بهداشتی لوله کشی آب و سیم کشی برق با کولر

 

000/000/1

 

000/15

دفتر مدیر

2 M 10

آجر ، سیمان ، کف موزائیک ، درب و پنجره آهن ، سقف با تزئینات داخل و سرویس بهداشتی

000/400/1

 

000/4

 


ساختمان و تأسیسات مورد نیاز

 

شرح

متراژ تعداد

مشخصات فنی

ارزش واحد ریال

ارزش کل هزار ریال

برق *

یک رشته

سه فاز 25 آمپر با ترانس اختصاصی ، تابلوی برق با احتساب طول خط

000/000/120

000/12

محوطه سازی

  3 M  1000

جدول بندی ، شن ریز ، فضای سبز روشنایی

000/10

000/10

انبار ادوات و موتورخانه

2 M 15

آجر ، سیمان ، سقف ایرانیت ، خرپا ، کف بتن و روشنایی

000/500

500/7

تانکر سوخت پیش بینی نشده 5%

 

یک عدد

سی هزار لیتری با ورق سیاه

000/000/10

325/62

جمع کل

825/308/1

 

هزینه برقراری انشعاب برق بصورت علی الحساب بوده و هزینه قطعی پس از برآورد هزینه توسط پیمانکار و تأییده اداره برق منظور خواهد شد.

دانلود پژوهش کار آفرینی طرح احداث گلخانه فلزی پیچ و مهره ای تولید صیفی جات

دانلود چگونگی آشنایی با خطوط میخی و مهر

چگونگی آشنایی با خطوط میخی و مهر

در این کتاب هم در آغاز هر بخش نمایی وابسته به نوشتار آورده بود ولی بسیار آشکار بود که این کتاب بسیار قدیمی(نوشته ی کتاب از یک اروپایی ایران دوست در سده های گذشته بود که شاید چندان نوشته هایش به روز نبود) و سرچشمه ای در خور و مناسب نبود اما نماهای این کتاب در آن زمان برای من ارزش زیادی داشت چون یکی از کتاب های نمادار در دسترسم بود

دانلود چگونگی آشنایی با خطوط میخی و مهر

چگونگی آشنایی با خطوط میخی و مهر
نشانه ی na
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36

در این بخش من از چگونگی آشنایی با خطوط میخی و مهر مورد گفتگو آغاز می کنم.
داستان این گونه آغاز شد که ۳ سال پیش من نخستین بار در کتاب تاریخ ایران نوشته ی ژنرال سرپرسی سلیکس در برگه ی ۱۲۵ در آغاز یک بخش ( فصل ) از کتاب نمایی (طرحی) از یک مهر باستانی را دیدم و آن را در برگه ای برای خود کشیده و نگه داشتم.
زیر این نما نوشته شده بود " یک سوار مُدی (مادی) از کتاب کلت ومیترا"

من در آن زمان هنوز اندوخته ای چندانی از زبان های باستانی نداشته و چون تنها سر چشمه ی من کتابخانه ای کوچکی در نزدیکی خانه ی ما بود به ناچار بایست همه ی کتاب هایی که در این کتابخانه دریاره ی ایران باستان بود را وارسی می کردم تا شاید در هرکدام ردپایی از گذشته ی ایرانم بیابم.
چند سال کار من همین بود و بیش از ۸۰ کتاب که درباره ایران باستان بود را از دیدهای گوناگون وارسی کرده و مطالب جالبی را یافتم.( گاه یک کتاب را ده ها بار بررسی می کردم.)

در این کتاب هم در آغاز هر بخش نمایی وابسته به نوشتار آورده بود ولی بسیار آشکار بود که این کتاب بسیار قدیمی(نوشته ی کتاب از یک اروپایی ایران دوست در سده های گذشته بود که شاید چندان نوشته هایش به روز نبود) و سرچشمه ای در خور و مناسب نبود.
اما نماهای این کتاب در آن زمان برای من ارزش زیادی داشت چون یکی از کتاب های نمادار در دسترسم بود.

پیش از این کتاب، درباره ی مهر کورش از انشان ( همان یدا در پارسی باستان)(پدر بزرگ کورش بزرگ) و مهر شهبانو ارتاپاوَ (به نوشته ی ماری کخ ارتبمه که البته اشتباه است، در گفتار گل نوشته ی شهبانوی پارسه به آن پرداخته ام.) چیزهایی خوانده بودم و می دانستم این دو به هم خیلی شبیه است و نمایی نه چندان خوب از مهر کورش را در دست داشتم البته بدون برگردان نوشته ی مهر.

زمانی دراز گذشت (۳ سال) و من از زبان خوزی (ایلامی) دانسته هایی اندوخته و هر روز بیشتربا این زبان آشنا می شدم.
( در همین جا بایسته است که یادآوری کنم یکی دیگر از کارهایی که اروپاییان گرامی!! در مورد تاریخ و فرهنگ ایران انجام داده اند این است که فرهنگ بسیار شکوفایی که در هزاره های پیش از گاهشماری ترسایی در شوش وجود داشت که تا پس از اسلام هم ردپای آن هست، را برپایه ی کتاب تورات کتاب مقدس یهود و زبان سامی ها عیلام نام نهادند و زبان این مردمان را نیز عیلامی نامیدند - این نام را این روزها بر پایه ی زبان های آریایی ایلامی می نویسند - ولی نخست اینکه ما ایرانیان هیچ دلیلی برای پیروی از آنها نداریم و همچنین این درحالی است که در نوشته های مورخ های اسلامی ما از زبانی متفاوت از پارسی و عربی در همان منطقه ی شوش که با نام خوزی نامیده شده آشناییم. و از سویی دیگر حتا امروزه آن ناحیه خوزستان – سرزمین خوزی ها – نامیده می شود.
و از همه مهمتر این ناحیه در سنگ نوشته های هخامنشی " اووجه یا هووجه " نامیده می شود که همان "هوژ یا خوز" را می رساند پس زبان و فرهنگ این مردم را از این پس خوزی می نامم

دانلود چگونگی آشنایی با خطوط میخی و مهر

دانلود نقش محبت و مهرورزی در پیشرفت جامعه

نقش محبت و مهرورزی در پیشرفت جامعه

در جهان امروز مهرورزی نه تنها به تقویت هویت فرهنگی در جامعه و پشتیبانی از آن منجر می شود بلکه موجب شناسایی هر چه بیشتر تفاوت ها و مشا بهت های مردمی می گردد و می تواند سبب شود که انسان ها به درک درستی از همکاری برای رسیدن به سعادت همکان دست یابند

دانلود نقش محبت و مهرورزی در پیشرفت جامعه

نقش محبت در پیشرفت جامعه
نقش مهرورزی در پیشرفت جامعه
نقش مهرورزی در پیشرفت وتعالی جامعه  
خوشبینی نسبت به مردم
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل doc
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

در جهان امروز مهرورزی نه تنها به تقویت هویت فرهنگی در جامعه و پشتیبانی از آن منجر می شود بلکه موجب شناسایی هر چه بیشتر تفاوت ها و مشا بهت های مردمی می گردد و می تواند سبب شود که انسان ها به درک درستی از همکاری برای رسیدن به سعادت همکان دست یابند. برای آنکه بتوان انتظارات جامعه معاصر را بهتر برآورده کرد ، باید افق های مهر و محبت چنان گسترده شود که تمامی فرهنگ های جهان را تحت پوشش قرار دهد و مبنایی باشد که رشد و تعالی هر جامعه ای بر آن بنا شـود.
  باید بدانیم بدون بکار گیری این زبان اندیشه پرور نمی توان به ضرورت های جهانی جامعه پیشرفته پاسخ معقول داد. امروزه تعالی و پیشرفت یک فرایند جهانی است و متاثر از عوامل مختلف درون مرزی و برون مرزی می باشد. تعالی و پیشرفت متضمن برخوردار شدن از زبانی جهانی یعنی مهرورزی می باشد. زبانی که قادر باشد ارزشها و فضیلت های بومی و ملی هر جامعه ای را به زبان جهانی عرضه کند در هر جامعه ای یاد گیری « هنر گفتن » و « فضیلت شنیدن » و « یاد گیری فن اندیشه ورزی » به جای « اندیشه دوزی » و یاد گیری « دانش ورزی » به جای « دانش دوزی » ، یادگیری پرورش منش در کنار اندوزش دانش و یادگیری خویشتن داری برای خویشتن گستری در سایه مهرورزی متقابل امکان پذیر می شود. گویا به همین سبب است که سازمان های جهانی تعلیم و تربیت از جمله یونسکـو به صراحت یادآور می شود که یاد گیری در قرن بیسـت و یکم بر چهار پایه استوار می گردد که یکی از آنها یادگیری چگونه با هم زیسـتن است: که خود یکی از ضروری ترین های یاد گیری در جهان متکثر کنونی است که شامـل مدارا ، هم زیستی ، هم اندیشی و مهرورزی نسبت به یکدیگر است.
  تـنها از طریق مهر و محـبت دو جانبه ی همراه با تفاهم متقابل است که می توان به صلح واقعی در هر جامعه ای دست یافت. هیچ ارتباط نافذ موثی بدون فرهـنگ مهرورزی امکان پذیر نیسـت. اگر اولیا و متولیان فرهنگی و تربیتی جامعه فرهنگ مهرورزی در بین خود و نسـل جدید ترویج کنند و خود از این راهبرد ها به شکـل منطقی و جاذب بهره بگیرند ، افراد جامعه نیز خوی مدارا و تفاهم را در خود پرورش می دهند و در روابط بین فردی و مناسبت های اجتماعی خود از طریق مهرورزی به مصالـحه دست می یابند.

  تنها از طریق مهرورزی معطوف به صلح فراگیر است که تفاهم ، بلند نظری ، دگر پذیری و پذیرش آرای مخالف ، خویشتن داری ، سعه صدر و مدارا در میان افراد نهادینه می شود. شایسـته است که مفهوم و معنای صلح را از منظر کلام مولای متقیان، علی (ع) نیز بدانیم. امام در یکی از سفارش های خود می فرماید : « پیشنهاد هیچ صلحی را که خوشنودی خدا در آن باشد رد مکن. که آسایش رزمندگان، آرامش خود و امنیت کشورت در صلح تامین می شود. اما پس از صلح از دشمنت سخت بر حذر باش که گاهی برای غافلگیر کردن تو ، خود را به تو نزدیک می کند. پس جانب احتیاط فرو مگذار و خوش بینی را از خود بران و اگر با دشمن پیمان بستی تا او را در پوشش پناه خویش بگیری به پیمان خود وفادار بمان و ذمه ات را با امانت کامل پاس دار و جان خود را سپر عهد و پیمان خویش قرار بده که در میان واجبات خداوند بزرگ شهرت وفای به عهد بزرگترین است و ملت ها به رغم جدایی گرایش ها و پراکندگی آراء در این مورد سخت هم داستانند. خداوند عهد و ذمه خود را در فضای امنی قرار داده ، با مهر خویش پرتوش را میان بندگان گسـترده است و حریمـش ساخته تا در آن پناه گیرند و در سایه اش بیآرامند. این همه برای آن است که انسان به والایی اخلاق و ژرفای روح دست یابد ، زیرا آنچه انسان را والا می سازد نه شدت احساسات والا ، که گستره و عمق اندیشه والا و متانـت و مهرورزی در گفتار و کردار اوسـت. » در جهان امروز مهرورزی نه تنها به تقویت هویت فرهنگی در جامعه و پشتیبانی از آن منجر می شود بلکه موجب شناسایی هر چه بیشتر تفاوت ها و مشا بهت های مردمی می گردد و می تواند سبب شود که انسان ها به درک درستی از همکاری برای رسیدن به سعادت همکان دست یابند. برای آنکه بتوان انتظارات جامعه معاصر را بهتر برآورده کرد ، باید افق های مهر و محبت چنان گسترده شود که تمامی فرهنگ های جهان را تحت پوشش قرار دهد و مبنایی باشد که رشد و تعالی هر جامعه ای بر آن بنا شـود.
  باید بدانیم بدون بکار گیری این زبان اندیشه پرور نمی توان به ضرورت های جهانی جامعه پیشرفته پاسخ معقول داد. امروزه تعالی و پیشرفت یک فرایند جهانی است و متاثر از عوامل مختلف درون مرزی و برون مرزی می باشد. تعالی و پیشرفت متضمن برخوردار شدن از زبانی جهانی یعنی مهرورزی می باشد. زبانی که قادر باشد ارزشها و فضیلت های بومی و ملی هر جامعه ای را به زبان جهانی عرضه کند در هر جامعه ای یاد گیری « هنر گفتن » و « فضیلت شنیدن » و « یاد گیری فن اندیشه ورزی » به جای « اندیشه دوزی » و یاد گیری « دانش ورزی » به جای « دانش دوزی » ، یادگیری پرورش منش در کنار اندوزش دانش و یادگیری خویشتن داری برای خویشتن گستری در سایه مهرورزی متقابل امکان پذیر می شود. گویا به همین سبب است که سازمان های جهانی تعلیم و تربیت از جمله یونسکـو به صراحت یادآور می شود که یاد گیری در قرن بیسـت و یکم بر چهار پایه استوار می گردد که یکی از آنها یادگیری چگونه با هم زیسـتن است: که خود یکی از ضروری ترین های یاد گیری در جهان متکثر کنونی است که شامـل مدارا ، هم زیستی ، هم اندیشی و مهرورزی نسبت به یکدیگر است.
  تـنها از طریق مهر و محـبت دو جانبه ی همراه با تفاهم متقابل است که می توان به صلح واقعی در هر جامعه ای دست یافت. هیچ ارتباط نافذ موثی بدون فرهـنگ مهرورزی امکان پذیر نیسـت. اگر اولیا و متولیان فرهنگی و تربیتی جامعه فرهنگ مهرورزی در بین خوددر جهان امروز مهرورزی نه تنها به تقویت هویت فرهنگی در جامعه و پشتیبانی از آن منجر می شود بلکه موجب شناسایی هر چه بیشتر تفاوت ها و مشا بهت های مردمی می گردد و می تواند سبب شود که انسان ها به درک درستی از همکاری برای رسیدن به سعادت همکان دست یابند. برای آنکه بتوان انتظارات جامعه معاصر را بهتر برآورده کرد ، باید افق های مهر و محبت چنان گسترده شود که تمامی فرهنگ های جهان را تحت پوشش قرار دهد و مبنایی باشد که رشد و تعالی هر جامعه ای بر آن بنا شـود.

دانلود نقش محبت و مهرورزی در پیشرفت جامعه

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی،سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی

پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی،سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی،سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی با عنوان ناسازگاری های بازار کارا و پیش بینی ارزش شرکت

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی،سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی

پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری مهرانی ناسازگاری های بازار کارا و پیش بینی ارزش شرکت
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1724 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی،سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی با عنوان ناسازگاری های بازار کارا و پیش بینی ارزش شرکت

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی،سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت تالیف دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی

پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت تالیف دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت تالیف دکتر ساسان مهرانی و کرمی با عنوان مدیریت بهای تمام شده

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت تالیف دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی

پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت
پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر مهرانی و کرمی
پاورپوینت فصل اول مدیریت بهای تمام شده
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 66 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت تالیف دکتر ساسان مهرانی و کرمی با عنوان مدیریت بهای تمام شده.

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت تالیف دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی